B1 schrijven? Hier 5 makkelijke tips!
B1 schrijven? Hier 5 makkelijke tips! Sinds een jaar werk ik als senior webredacteur voor de rijksoverheid. Een van de taken die ik het leukst vind, is teksten B1 maken. Continue Reading →
B1 schrijven? Hier 5 makkelijke tips! Sinds een jaar werk ik als senior webredacteur voor de rijksoverheid. Een van de taken die ik het leukst vind, is teksten B1 maken. Continue Reading →
Moet jij als ondernemer een pakket versturen naar het buitenland? In deze blog lees je waar je op moet letten. Continue Reading →
Heb jij ook dat je wilt dat elk stukje content dat je uitbrengt perfect moet zijn? Als ik naar mijn eigen situatie kijk, dan bestaat deze content meestal uit blogberichten op twee van mijn websites en video’s op mijn YouTube-kanaal. Afbeeldingen zijn natuurlijk een essentieel onderdeel van deze content. Alleen, hoe vaak denk je er écht aan voordat je ze plaatst? Afbeeldingen verdienen eigenlijk een belangrijk deel van de aandacht die je aan SEO besteedt. In deze blog leg ik uit waarom SEO voor afbeeldingen belangrijk is en deel ik een infographic met een stappenplan voor betere ranking in Google Images. Continue Reading →
Infographics. Mijn bedrijf gebruikte ze. Jouw bedrijf gebruikt ze. De bedrijven die je op social media volt gebruiken ze. Maar waarom gebruik je infographics voor je bedrijf? En hoe relevant zijn ze vandaag de dag? Killer Visual Strategies was oorspronkelijk opgericht om infographics te maken en deelt hoe we onze infographicgebruik kunnen updaten. Continue Reading →
Ongeveer een maand geleden had ik het erover dat e-mailmarketing veel beter presteert dan alle andere marketingkanalen als je naar de ROI kijkt. In deze blog wil ik uitbreiden naar het hele vakgebied van contentmarketing en kijken wat de huidige trends in contentmarketing zijn. Contentmarketing is immers in een constante staat van evolutie. Continue Reading →
Influencers zijn niet meer weg te denken uit internetmarketing. Er is geen tekort aan groei in influencer marketing, maar er lijkt wel een verschuiving te zijn van macro-influencers naar micro-influencers. Je kunt er hier over lezen. Continue Reading →
Als je kijkt naar de ROI-cijfers, dan presteert e-mailmarketing ruimschoots beter dan elk ander marketingkanaal. Voor elke $1 die je uitgeeft aan e-mailmarketing, kun je een gemiddelde omzet verwachten van $38. Als je een e-maillijst hebt, wil je daarom misschien wel weten hoe je er het beste mee om kunt gaan. Ik heb een infographic gevonden van Game of Conversions met tien handige tips voor e-mailmarketing. Game of Conversions beweert dat als je deze best practices toepast, je resultaten met e-mail sterk zullen verbeteren. Continue Reading →
Het is alweer twee jaar geleden sinds ik ‘How Can Current Digital Marketing Trends Help the Entrepreneur?’ heb geschreven. Niet is zo veranderlijk als digital marketing en social media en daarom is het tijd voor een nieuwe blog. Ik heb een infographic gevonden met negen trends in digital marketing die je in 2020 moet volgen. Continue Reading →
Aan het begin van elk jaar zijn we nieuwsgierig naar wat de toekomst voor ons in petto heeft. Dit geldt niet alleen voor ons persoonlijke leven, want we willen ons ook op ons werk voorbereiden. Als social media een groot onderdeel is van je dagelijkse werkzaamheden, dan kan deze blog je misschien helpen. Ik heb een handige infographic van Awario gevonden, een socialmedia-monitoringsapp. Deze infographic somt verschillende voorspellingen op die je kunnen helpen om social media in 2020 te begrijpen. Continue Reading →
Squarelovin blikt terug op het groeiverhaal van Instagram als ze noemen dat Instagram op 6 oktober 2010 werd gepubliceerd. Een miljoen gebruikers meldden zich aan in de eerste twee maanden en na een jaar had Instagram tien miljoen leden. Vandaag de dag delen een miljard mensen gemiddeld 95 miljoen foto’s per dag. In Sponsored Posts on Instagram: The Ultimate Guide kon je lezen dat 500 miljoen van die gebruikers dagelijks reageren op berichten. Deze gebruikers reageren niet alleen op hun vrienden, maar ook op bedrijven. Als je het als bedrijf goed doet op Instagram, kun je je omzet verhogen, dus in deze blog lees je welke Instagramstatistieken je in 2020 moet kennen om het beste uit je strategie te halen. Continue Reading →
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.